HOME

piatok 27. novembra 2015

Woooho Pepka Wild v Bangkoku!


V Thajsku som prvé týždne prežívala doslova ako Alica v krajine zázrakov a všetko bolo pre mňa nové, nepoznané, neznáme. Preto v momente, keď mi na dvere ubytovne v Bangkoku zaklopala moja BFF spriaznená dušička Peťa, s ktorou to ťahám už dobrých 18 rokov života išla som šťastím plakať! Tento kúsok domova čo mi priniesla už len jej prítomnosťou (spolu s čokoládkami a slovenskými sladkosťami) ma nabil na ďalšie týždne. Ani neviem ako, ale najdôležitejšie životné udalosti máme vždy načasovaná naraz a spoločne...takže ma vôbec neprekvapilo keď Peťu pár týždňo pred mojim odchodom do Ázie vybrali na Internship do Malajzie. Peťa je v hlavnom meste Malajzie, Kuale Lumpur na ročnom Internshipe od Marca 2015, takže ma ešte pred začiatkom prišla navštíviť do Thajska. Ani nestihla dospať časový posun, ktorý po lete z Európy mala a už mi pišťala do ucha že musíme ísť niekam k moru. Jasnéé rozumiem po tom čo doma celú zimu zúrila Perinbabka a bolo -100 sa chcela ísť konečne niekam vyhriať na slniečko. No tak sme obe sadli za počítač chvíľu hľadali a ako moja mamka vraví “hovorili tam na tom internete”, že Pattaya City je najbližšia a jednoznačne najkrajšia destinácia, kam sa môže mestom znudený aziat z Bangkoku vybrať. Takže plán bol jasný horsa do Pattaya City výletovať!
Stanica Eastern Bus Terminal v Bangkoku odkiaľ sme už šli do Pattaya City
Pattaya už idemeéééé (cena lístka one way bola 130bahtov)
Pattaya City
Ďalšie ráno sme sa teda premotivované voňavými kokosovými olejmi na opaľovanie namazané a zbalené, že by sme to na Pattayi prežili aj rok vybrali na cestu. Plán bol zobrať taxík z mojej ubytovne v Bangkapi na druhý koniec Bangkoku na autobusovú stanicu Eastern Bus Terminal, odtiaľ zobrať bus do Pattaya City a tam už človeče poraď si sám po obhliadke Pattaye ísť loďkou na niektorý z okolitých nádherných ostrovov vypekať si zadky na slniečku. Všetko šlo bez problémov ako z brožúrky pre turistov  a po dvoch hodinách klepania zubov v autobuse, kde bola klíma nastavená na šialených 20 stupňov sme zmrznuté na cencúľ vystúpili v raji zvanom Pattaya City. Raj to šíce bol ale...čo sme netušili že to je raj ladyboyov! Samozrejme som nechcela byť stará konzerva a dať im najavo, že niečo také som ešte nikdy v živote nevidela, ale myslím, že z mojej otvorenej pusy do korán a výrazu tváre hneď pochopili koľká bije. Tak na lepšie vysvetlenie. Predstavte si, že kráčate ulicou plnou barov, pubov, reštaurácii kde ponúkajú krásne hostesky drinky, akcie ako 1+1 zdarma, tancujú, bavia sa svojou prácou a vy rozmýšľate hmmm nemám chuť na drink, predsa len na hodinkách ešte nieje ani čas obeda, ale možno na jedno pivko by ma tieto krásne slečny ukecali. A tu zrazu Váš mozog vytesní chuť na alkohol, ktorú ako správny slovák máte vždy a všade a začne myslieť... OMG niečo tu nehrá! Je úplne jasné, že za tie roky praxe už záležistosti ako umelé prsia a odstránenie nadmerného ochlpenia majú dávno zmáknuté, tiež im spod sukne netrčia žiadne pohlavné údy, ale predsa len skenujete tie kočky od hora dole. Ahá! Bod prvý že tá slečna je na thajku nejaká vysoká, pri podávaní menu si tiež všimnete, že ma nejaké veľké dlane, idete nižsie a zrazu... NOHY! Veď má lodičky vo veľkosti minimálne 45?! 45? Okej aj ja mám veľké nohy (40tky :/) ale 45?! To má snáď len slon, každý druhý muž a LADYBOY! Bingo! Prichádza moment kedy Vám nad hlavou blikne žiarovka a mimika tváre sa pýta o slovo no vy musíte využiť všetky herecké inštinkty, aby ste to uhrali do outu a dali znamenie podobne šokovanej Peti, že či si to všimla aj ona. Všimla a tak si v rodnej reči poviete, že padáte preč a hneď idete celú situáciu prebrať do detailov. Medzitým som spozorovala, že byť ladyboyom na Pattayi nieje nič neobvyklé a dokonca sa tým treba predať a napríklad za fotky opýtať nejaké drobné. Nám to ale bolo blbé a stále sme v tom nemali jasno, kto to vlastne tí ladyboyovia sú a tak sme cez celé mesto radšej zdrhali do prístavu hľadať speed boat (lodička pre 10-15 ľudí ktorá ide rýchlosťou svetla) na najbližší ostrov. Až neskôr keď som túto príhodu rozprávala kamarátom, ktorí ma úplne vysmiali, že či som z Marsu že na Pattayu sa predsa chodí len kvôli Ladyboy klubom a dokonca že existujú aj špeciálne online fóra kde si ich viete dopredu rezervovať. To sú presne tie momenty kedy moj mozog nahlas kričí "I dont want to live on this planet anymore!" Google mi potvrdil, že sex turizmus všeobecne a príležitosť odniesť si na hotelovú izbu “ona-muž” ladyboya je v Pattaya City veľmi vysoká a vyhľadávaná. Ako proti gustu žiaden dišputát ale toto?! Uzavrime to, že som už stará konzerva.  

Poznámka redakcie: Čo to Ladyboy je?

Ladyboy je označenie pre jedinca, ktorý má mužské aj ženské pohlavné znaky (prsia a penis). Pre mňa čosi ako tretí druh, na ktorý som si Thajsku proste časom len musela zvyknúť. Bolo úplne bežné, že aj v škole na našej Univerzite bola v triede nádherná ženská a v momente keď slečna otvorila pusu ozval sa mužský hlas. Hmm okej ved len ďalší ladyboy. :)

Koh Larn

Na ostrov Koh Larn (Koh v preklade z thajčiny znamená ostrov), ktorý je od Pattaya City prístavu vzdialený 8km sme sa po malých zádrheloch s loďou speed boat a po nekonečnom vyjednávaní ceny dostali za pár korún. Vyjednávať v Thajsku odporúčam všetko a všade, ja som v tom už majster sveta a za tie mesiace mi to zachránilo slušný balík peňazí. Na speed boate sme si cvakli zopár fotiek a ani sme sa nenazdali a už sme vyskakovali na ostrove Koh Larn. Krásne pláže, biely piesok, nebíčkovo modrá voda a číňania! Milióny číňanov všade kam sme sa pozreli. Práve tu sa nám prvý krát stalo, že sa s nami chcel niekto fotiť len preto že sme biele európanky (a to som si za fotenie ani peniaze nepýtala ako mi to ladyboyovia už vysvetlili a poradili :D).  
Ako sa vraví "Safety first" takže chceš/nechceš vestu musíš!
Na ostrove sme strávili celý deň, užívali si slniečko, vodu, drinkovali a vypekali sa až do odchodu poslednej speed boat. To už bolo niečo okolo pol 5 večer a my sme sa museli vrátiť späť na pevninu dať posledné ahoj Pattaya City a utekať na bus smer Bangkok.
Pláže krásne ako z pohľadnice 
Ahojtééé :)

Výletik na Pattayu v kocke

  • 1dňový výlet v našom prípade, ale odporúčam ostať minimálne na 2-3 dni
  • odchod z Bangkoku autbousom z Eastern Bus Terminal (premáva každú polhodinu)
  • cesta z Eastern Bus Terminalu do Pattaya City trvá 2 hodiny podľa premávky
  • stojí 130bahtov/jedna cesta (3,40 eurá)
  • do busu sa teplo oblečte silná klíma, ktorá nie je po celom dni na slniečku nič príjemné
  • sebou si zobrať hotovosť, pretože bankomatov (vieruhodných) tam veľa nieje
  • po príchode do Pattaye Vás na stanici bude každý ukecávať na všetko, rôzne tour de Pattaya, výlety, taxíky, tuktuky, nedajte sa! my sme sa dohodli s partičkou turistov a ako skupina sme mali lepšiu cenu za cestu do centra mesta
  • v centre Pattaye pozor na vreckárov, zlodejíčkov, chránte si osobné veci
  • pripravte sa na vyjednávanie cien za všetko a všade, nenechajte sa zdierať
  • z prístavu Pattaya speed boat lode na okolité ostrovy, znova cenu vyjednávajte
  • sebou opaľovací krém so silným faktorom, snap back, vodu a nejaký snack, pozor ceny jedla a pitia sú na ostrovoch niekoľko krát vyššie ako v Pattaya City na pevnive
  • majte krásny deň a užite si to minimálne tak ako sme si užili my :)
Deti, vždy a všade úrpimné zrkadlo miestných pomerov

Dúfam, že Vás môj článok neodradil, ale naopak motivoval prísť do Thajska. Prídte sa do Pattaya City  presvedčiť na vlastné oči o tom že, ak si myslíte že ste už v svojom živote videli všetko, mýlite sa! :D

S láskou,
J.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára